Δεν είναι και πολύ απλό να έχεις πάνω σε μια μηχανή τις τέλειες ρυθμίσεις. Άνεση, κράτημα και διαφορετικές επιφάνειες είναι κάτι με το οποίο ‘παλεύουν’ οι μηχανικοί εδώ και δεκαετίες σε όλο τον κόσμο…

Το πρόβλημα επιχειρεί να λύσει η ηλεκτρονική ρύθμιση της ανάρτησης (Electronic suspension adjustment) που ισχυρίζεται πως θα λύσει τα προβλήματα. Στην αναζήτηση της λύσης η BMW που έχει δημιουργήσει ένα σύστημα με την ονομασία Dynamic Damping Control (DDC). Οι Βαυαροί λένε πως θα είναι στην αγορά “στο προσεχές μέλλον.”

Το σύστημα BMW DDC δεν είναι τόσο… ‘φαντεζί’ όπως το μαγνητικό υλικό ροής του συστήματος ανάρτησης της Audi αλλά κάνει τα εξής: χρησιμοποιεί ένα δαχτυλίδι μεταβλητού διαφράγματος για να γίνουν οι ρυθμίσεις.

Το σύστημα DDC χρησιμοποιεί στοιχεία και αισθητήρες από το :

  • ECU της μηχανής
  • Τους αισθητήρες ABS σε κάθε τρόχοl
  • Αισθητήρες στα ψαλίδια και τα αμορτισέρk
  • Αισθητήρες κλίσης και ροής

Τι υπόσχεται; πως θα αναγνωρίζει το έδαφος μόλις ο εμπρός τροχός αλλάξει έδαφος…