Σε μια συμμαχία με την fashion blogger Elin Kling, η σουηδική εταιρία πώλησης έτοιμων ενδυμάτων αποφάσισε να δημιουργήσει ένα κατάστημα pop-up (…) που η H&M έχει στήσει με την φιλάνθρωπική WaterAid.
Η H&M δουλεύει με την WaterAid από το 2002 με τον γνωστό τρόπο, προϊόντα δηλαδή που μέρος των εσόδων θα πάει σε δράσεις όπως τα H&M “Beachwear in Shades of Blue”. Το ενδιαφέρον με αυτή τη σειρά είναι το εικονιζόμενο. Ένα κατάστημα container που θα… εμφανίζεται σε παραλίες και το 25% των εσόδων θα πηγαίνει κατευθείαν στην WaterAid, όπως λέει το Superfuture blog.
Για να πούμε την αλήθεια μας άρεσε το design της όλης υπόθεσης και σίγουρα είναι σημαντικός και ο ‘σκοπός’…
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept