Σε μια συμμαχία με την fashion blogger Elin Kling, η σουηδική εταιρία πώλησης έτοιμων ενδυμάτων αποφάσισε να δημιουργήσει ένα κατάστημα pop-up (…) που η H&M έχει στήσει με την φιλάνθρωπική WaterAid.
Η H&M δουλεύει με την WaterAid από το 2002 με τον γνωστό τρόπο, προϊόντα δηλαδή που μέρος των εσόδων θα πάει σε δράσεις όπως τα H&M “Beachwear in Shades of Blue”. Το ενδιαφέρον με αυτή τη σειρά είναι το εικονιζόμενο. Ένα κατάστημα container που θα… εμφανίζεται σε παραλίες και το 25% των εσόδων θα πηγαίνει κατευθείαν στην WaterAid, όπως λέει το Superfuture blog.
Για να πούμε την αλήθεια μας άρεσε το design της όλης υπόθεσης και σίγουρα είναι σημαντικός και ο ‘σκοπός’…