… και το ενεργό 3D σε αντίθεση με το παθητικό.

Αντιδρώντας στη μάχη για τις  3DTV και την όλο hype που έχει ξεσηκώσει η κορεατική  LG Electronic για το μισής ευκρίνειας παθητικό 3D, ο… κος Sony Electronics Home Division, αντιπρόεδρος  Mike Abary είπε πως οι πράξεις των καταναλωτών μιλούν ουσιαστικά για την πραγματικότητα.

Ο Abary έστειλε στο TWICE ένα email αργά την Πέμπτη αντιδρώντας σε έρευνα της LG που έλεγε πως το 80% των θεατών προτιμούσαν τα παθητικά από τα ενεργά γυαλιά στο 3D – τεχνολογία active-lens όπως τη λέει Sony.

“Οι πελάτες διαλέγουν με τα πορτοφόλια τους,” είπε ο Abary συμπληρώνοντας πως “… οι ενεργοί τύπου τηλεοράσεις 3D ξεπερνούν σε πωλήσεις με αναλογία 6 προς 1 τις παθητικές στην έρευνα της NPD και με τα δεδομένα του Μαϊού 2011.”

Η Abary σημείωσε πως τα Sony active γυαλιά δίνουν την καλύτερη διαθέσιμη εικόνα σε 3D εικόνες στην αγορά ρίχνοντας και το βάρος στο ότι η εταιρία έχει δυνατότητες σε όλη της διαδικασίας δημιουργίας 3D εικόνων: “η Sony δημιουργεί τα πιο υψηλών επιδόσεων 3D προϊόντα για καταναλωτές,” σημείωσε ενώ σχολίασε καυστικά τα αποτελέσματα της LG από μια head-to-head έρευνα που μετρούσε τις προτιμήσεις για τα LG παθητικά γυαλιά σε αντίθεση με τις 3DTV με active-shutter γυαλιά και τα ειδικά σετ.

Από την άλλη και ο Abary της Sony, όπως και ο κύριος Revie της Samsung σημειώνουν πως σε NPD sell-through νούμερα (πωλήσεις δηλαδή στα καταστήματα) τον περασμένο μήνα σχεδόν το 90% των 3D TV αγορών είναι ενεργού τύπου…

Μισή ανάλυση και παθητικό 3D ή Full HD και ενεργό; Όσο πέφτουν οι τιμές των active 3D δεν θα υπάρχει το δίλημμα…