Gadgetfreak :: Not Just Tech
transport / concept

Πρόγευση της επόμενης B-Class…

Η κυρία Mercedes-Benz έδωσε μερικά στοιχεία και λεπτομέρειες για την 2nd gen B-Class, that will debut at the 2011 Frankfurt Motor Show. Στα highlights ο αεροδυναμικός συντελεστής του 0.26…

Η νεά B-Class έχει αλλαγές στον σχεδιασμό και τις λεπτομέρειες ενώ εστιάζει σητν ασφάλεια και την αποδοτικότητα.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός έχει νέες αναλογίες με μήκος 4,359 χιλιοστά και ύψος 1,557 – είναι 9 εκατοστά μακρύτερη και 5 εκατοστά χαμηλότερη από το σημερινό μοντέλο.

Το αποτέλεσμα είναι ένα πιο δυναμικό look – σωστή κίνηση αφού το σημερινό είναι πιο άσχημο από κουτί με ρόδες, και επιπλέον υπάρχουν οφέλη αεροδυναμικά με Cd drag coefficient στο 0.26.

Για το πετύχουν οι άνθρωποι της εταιρίας δούλεψαν σε πολλές λεπτομέρειες όπως η ροή του αέρα, ο σχεδιασμός του κάτω μέρους και τα spoiler στους τροχούς.

Εσωτερικά η έμφαση είναι στην άνεση και την ευελιξία και παρά το μικρότερο ύψος υπάρχει περισσότερος χώρος για ο κεφάλι.

Η νέα B-Class είναι μοντέλο που εγκαταλείπει το πάτωμα τύπου σάντουιτς και αναμένεται να είναι στην αγορά τον Νοέμβρη του 2011 με επιλογές από κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης όπως και μια νέα οικογένεια 4κύλινδρων με κορύφωση της ροπής στις 1.250 στρ/λεπτό και την νέα μετάδοση διπλού συμπλέκτη 7G-DCT.

Στην ασφάλεια υπάρχει οπίσθιο ραντάρ, το adaptive Brake Assist και το σύστημα Collision Prevention Assist system με ακουστική και οπτική ειδοποίηση για τον οδηγό.

Επιπλέον δείτε τη λίστα: Adaptive Headlamp Assist, Blind Spot Assist and Lane Keeping Assist, Attention Assist (στάνταρ) και Speed Limit Assist (με αναγνώριση ορίων στον δρόμο).

Προσομειωτής

Η ρύθμιση των στοιχείων ασφαλείας έγινε στο δρόμο αλλά και σε νέο προσομειωτή στο Technology Centre της εταιρίας στο Sindelfingen.

Με οθόνη στις 360° ηλεκτρικό σύστημα γρήγορης απόδοσης και μαι ράγα 12 μέτρων είναι ο ισχυρότερος στην βιομηχανία και λειτουργεί, λένε από την εταιρία, από τα τέλη του 2010.

Ο θόλος έχει διάμετρο 7.5 μέτρα και στέκεται σε ένα εξάποδο με γραμμικής απόδοσης μοτέρ.

Το αποτέλεσμα; περισσότερος ρεαλισμός και λιγότερες δαπάνες δοκιμών για το μέλλον στην εταιρία…



Related posts

Zenvo ST1

gadgetfreak
11 years ago

Fiesta rally-spec αγωνιστικό: τα αποκαλυπτήρια…

gadgetfreak
14 years ago

Mazda CX-5 στο Σαλόνι Tokyo Auto Salon 2012…

gadgetfreak
13 years ago
Exit mobile version