Gadgetfreak :: Not Just Tech
computing / social media, faq / Infographics

Τα απαραίτητα εργαλεία για το Web & Επιχειρηματικότητα που θέλει μια νέα εταιρία…

Τι χρειάζεται για να ξεκινήσει μια νέα εταιρία;

Η BestVendor στις ΗΠΑ ερεύνησε 550 άτομα από νέες (startup) εταιρίες, κυρίως στο marketing και θέσεις διοίκησης. Μίλησαν για τα αγαπημένα τους εργαλεία σε email, λογιστήρια, web analytics, CRM, παραγωγικότητα, σχεδιασμό αποθήκευση και διαχείριση πληρωμένων μεταξύ άλλων…

Οι απαντήσεις τους πάντως δίνουν στις startups και μια ‘κλίση’ για βασισμένε σε cloud λειτουργίες: λιγότερα έξοδα δηλαδή.

Στις επιλογές βλέπουμε ανερχόμενα αστέρια όπως το Dropbox ή και ‘βετεράνους’ όπως τα Paypal και Salesforce σε business-to-business λειτουργία.

Τι άλλο είναι ‘καυτό’; τα Google Apps, τα Google Analytics και το Quickbooks ενώ το Salesforce κυριάρχησε στο CRM με το 59% των επιλογών και το Evernote να ‘νικά’ στην κατηγορία των σημειώσεων

Δείτε το ενδιαφέρον infographic και πάρτε ιδέες…

Related posts

Επεξεργαστές στους οποίους μπορείς να κάνεις… tuning από Intel

gadgetfreak
14 years ago

Intel “Medfield” – το όπλο της Intel για τα φορητά μηχανάκια είναι ‘σπάταλο’…

gadgetfreak
13 years ago

Facebook – τερματίζει το Deals, τον ανταγωνιστή του Groupon…

gadgetfreak
13 years ago
Exit mobile version