Το συμβάν έλαβε χώρα στο Ηνωμένο Βασίλειο και μετά από παράπονα από Βρετανό νομοθέτη. Το παράπονο έγινε στην υπηρεσία Advertising Standards Authority και έτσι αποφασίστηκε να καταργηθεί μια διαφήμιση καλλυντικών που είχε σε χρήση μια ψηφιακά ‘βελτιωμένη’ φωτογραφία της Julia Roberts.
Η Julia Roberts σίγουρα δεν θα είναι… ενθουσιασμένη καθώς η διαφήμιση έχει καταργηθεί όχις γιατί είναι προσβλητική – κάτι που έχει συμβεί και στο παρελθόν, αλλά επειδή η Advertising Standards Agency (ASA) αποφάσισε πως έγινε τόση χρήση της τεχνικής airbrush που αναπαριστούσε λανθασμένα το προϊόν της εταιρίας L’Oreal.
Μια άλλη διαφήμιση της L’Oreal με το μοντέλο Christy Turlington είχε την ίδια τύχη. Αναφορά του Reuter’s λέει πως η απόφαση της ASA ήρθε μετά από παράπονα του νομοθέτη Jo Swinson από τηυ Βρετανία. Ο κύριος ισχυρίστηκε πως το πολύ Photoshopping της εικόνας έκανε τη διαφήμιση ψευδή.
Όπως δε είπαν ο LA Times, η διαφήμιση της Julia Roberts είχε το προϊόν Teint Miracle foundation και τη Turlington ένα με την ονομασία The Eraser by Maybelline. Και η Lancome και η Maybelline είναι εταιρίες της L’Oreal.
Ο γίγαντας των προϊόντων ομορφιάς δεν έδωσε στην ASA φωτογραφία της κυρίας Roberts καθώς το συμβόλαιο της έλεγε πως μια φωτογραφία χωρίς airbrushed (αερογράφος σε ψηφιακή μορφή) δεν μπορεί να δοθεί στη δημοσιότητα αν και παραδέχθηκε το ρετούς των φωτογραφιών.
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept