Με 115 εκατομμύρια συνδρομητές σε καθημερινή επικοινωνία, η βάση πελατών της Groupon έχει διπλασιαστεί σε έναν χρόνο.
Το Reuters, αναφέρει μια ανώνυμη πηγή και λέει πως η βάση συνδρομητών του Groupon έχει αυξηθεί κατά 38% από τις 31 Μαρτίου όταν είχε 83.1 συνδρομητές και 127% από το τέλος του 2010 – είχε 50.58 εκατομμύρια συνδρομητές.
Το νούμερο των 115 εκατομμυρίων, αν είναι αληθές, σημαίνει πως η Groupon έχει εκρηκτικό ρυθμό ανόδου.
Το All Things D αναφέρει πως το Groupon θα αλλάξει δε τα στοιχεία του καθώς θα βγει στις αγορές…