Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έχουμε τη δυνατότητα, εκτός μιλάμε για μια εταιρία με ειδικευμένο άτομο για τα social media, να έχουμε μια παρουσία σε Google+, Facebook, Twitter, LinkedIn και Tumblr. Ναι, υπάρχουν κάποιες apps όπως το Twitterfeed και Hootsuite και λειτουργούν σαν ‘κέντρο ελέγχου’ αλλά τελικά κάνεις μια επιλογή. Κάποιοι μπήκαν στο Google + για να έχουν έναν νέο, πιο ‘καθαρό’ κύκλο από friend, άλλοι θα γίνουν μέλη κάπου από περιέργεια.
Σε κάθε περίπτωση, αυτό το infographi του mashable μας δίνει μια άψογη συγκριτική εικόνα των θετικών και αρνητικών κάθε ‘φατρίας’…