Gadgetfreak :: Not Just Tech
military / aviation

DARPA – αυτό είναι το βίντεο του υπερυπερηχητικού HTV-2…

Είναι το πειραματικό σκάφος που έχει σαν στόχο με δοκιμές να φτάσει την ταχύτητα του Mach 20 που σημαίνει 20 φορές την ταχύτητα του ήχου…

Η δεύτερη δοκιμή συνάντησε προβλήματα πριν λίγες ημέρες αλλά η ειδική Υπηρεσία Προηγμένων Προγραμμάτων, η διαβόητη DARPA -Defense Advanced Research Projects Agency, μα δίνει το βίντεο του HTV-2 και της πτήσης πριν τελειώσει η προσπάθεια.

Η εκτόξευση έλαβε χώρα στην αεροπορική βάση Vandenberg, 130 μίλια από τον Λος Άντζελες και ήταν η δεύτερη από τις δύο που είχαν προγραμματιστεί για το σκάφος με την ονομασία Falcon Hypersonic Technology Vehicle-2. Και στην πρώτη πτήση είχε χαθεί η επαφή.

Με σχήμα όπως η αιχμή ενός βέλους το σκάφος HTV-2 πέρα από την ταχύτητα που υπόσχεται ταχύτητες που θα το μεταφέρουν σε κάθε σημείο της γης σε μια ώρα, θα πετά στην άκρη του διαστήματος με ταχύτητα 13.000 μίλια/ώρα πριν να βρεθεί σε έναν ωκεανό.

Όπως λέει ο αμυντικός αναλυτής John Pike της Globalsecurity.org η πτήση – hypersonic, δεν είναι έκπληξη που κατέληξε σε πρόβλημα αφού σε τέτοιες τεχνολογίες οι επιστήμονες πρέπει να φτάσουν στα άκρα από άποψη τεχνολογικής καινοτομίας ενώ και πάλι ειδικά με τις πληροφορίες από τα τελευταία 5 δευτερόλεπτα της πτήσης, οι τεχνικοί θα έχουν αποκομίσει τα μέγιστα σε πληροφορίες.

Η δε Υπηρεσία υπεύθυνη, η DARPA, χρησιμοποίησε το Twitter για να ενημερώνει για την κατάσταση της πτήση και είπε πως η εκτόξευση πάνω στον πύραυλο Minotaur 4 ήταν πετυχημένη και ο διαχωρισμός επιβεβαιώθηκε από κάμερα.

Ο υπεύθυνος της Αεροπορίας στη δήλωση της DARPA, ταγματάρχης Chris Schulz, είπε για το πρόγραμμα HTV-2 πως γνωρίζουν να λύσουν κάθε πρόβλημα εκτός από τον αεροδυναμικό έλεγχο κατά τη διάρκεια της πτήση αλλά είναι «…σίγουρος πως θα βρουν τη λύση».

Μια ομάδα από ειδικούς θα συλλέξει δεδομένα από συνολικά 20 επίγεια, εναέρια και διαστημικά συστήματα συλλογής δεδομένων, είπε η DARPA.

Το HTV-2 ουσιαστικά έχει σαν στόχο να δοκιμαστούν θεωρίες, προσομειώσεις και δοκιμές σε αεροδυναμικές σήραγγες για μια πτήση σε απίστευτες θερμοκρασίες και συνθήκες όπου ο αεροδυναμικός έλεγχος είναι ένα κατόρθωμα…

Το πρώτο HTV-2 εκτοξεύτηκε τον Απρίλιο του 2010 και έφερε 9 λεπτά από δεδομένα μαζί με 139 αεροδυναμικών δεδομένων σε ταχύτητες από 17 έως και 22 φορές την ταχύτητα του ήχου όπως είπε η DARPA.

Το σημερινό ρεκόρ υπάρχει από το 2004, με τη NASA να φτάνει με το X-43A τα Mach 9.6 έξω από την Καλιφόρνια. Συνολικά 10 δευτερόλεπτα λειτούργησε με κινητήρα supersonic combustion ramjet, ή scramjet και κατέχει το ρεκόρ…

Related posts

Ποιες είναι οι hi tech φρεγάτες FDI HN Belh@rra που αποκτά η Ελλάδα

gadgetfreak
3 years ago

O ‘Μάρτιος της τρέλας’ για το ρομποαεροσκάφος Global Hawk…

gadgetfreak
13 years ago

Sikorsky X2: ταχύτητα στα στρατιωτικά ελικόπτερα του μέλλοντος…

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version