Σύμφωνα με τον κύριο Rajan Anandan, τον υπεύθυνο της Google στην Ινδία, η εταιρία σήμερα έχει 100 εκατομμύρια χρήστες Internet με το νούμερο να αυξάνει στα 300 εκατομμύρια το 2014, όπως λέει η The Wall Street Journal.
Ακόμη και με μόλις το 8% του πληθυσμού της χώρα των 1.2 δις. να είναι online, η Ινδία ξεπερνιέται μόνο από τις ΗΠΑ και την Κίνα στη λίστα των χωρών με τους περισσότερους χρήστες Internet. Η δε άποψη της Google είναι πως τα τρίτης και τέταρτης γενιάς δίκτυα επικοινωνιών στη χώρα μαζί με φθηνά smartphones θα είναι και λύση ενώ ακόμη και έτσι, η διαφήμιση online στην Ινδία έχει αξία $200 από μια παγκόσμια ‘πίτα’ των $80 δισεκατομμυρίων…
Όπως λέει ο κύριος Anandan οι διαφημιστές συνεχίζουν να δαπανούν δισεκατομμύρια σε παραδοσιακές διαφημίσεις σε εφημερίδες και περιοδικά και οι online διαφημίσεις δεν έχουν ‘πιάσει’ έντονα…
Κάτι γίνεται με το ηλεκτρονικό εμπόριο με τις online πωλήσεις εισιτηρίων να φέρνουν τζίρο των $5 δις. ετησίως, μικρό και πάλι νούμερο σε σύγκριση με τα $80 δις. που ξοδεύουν σε εισιτήρια στην Κίνα
Στα στατιστικά…
Σύμφωνα με τη ViziSense, το Google Search έχει 65 χρήστες στην Ινδία, ενώ το YouTube 23 εκατομμύρια. Η δε India είναι από τις πρώτες σε χρήση Google+, με 3 εκατομμύρια χρήστες ενώ το Orkut το άλλο κοινωνικής δικτύωσης site έχει 11.1 χρήστες. Στην πρώτη θέση το Facebook με 42.7 εκατομμύρια Ινδούς να το χρησιμοποιούν.
Το κλειδί για την τεχνολογική εξέλιξη της τεράστιας χώρας; τα φτηνά smartphones…