… που τα κάνει ‘μοντελάκια’ κόβοντας 15 κιλά.
Το νέο αυτό ατσάλι ανακοίνωσε σήμερα η Nissan και είναι το “… πρώτο Ultra High Tensile Strength Steel με βαθμονόληση στα 1.2 gigapascals (GPa),” όπως λέει η εταιρία – ότι και να σημαίνει αυτό (!).
Η ουσία; Από το 2013 αυτό το νέο, εύκολο στη κατεργασία ατσάλι θα παράγεται σε ατσαλένιες πλάκες και θα χρησιμοποιείται σε δομικά στοιχεία αυτοκινήτων. Θα χρησιμοποιείται δε ευρέως σε όλο το Nissan lineup και κάθε αυτοκίνητο θα είναι αυτομάτως 15 ελαφρύτερο ενώ η εταιρία υπόσχεται και καλύτερη οδηγική συμπεριφορά – λόγω ακαμψίας.
Το νέο υλικό υπόσχεται και μειωμένα κόστη παραγωγής ενώ το ψυχρό πρεσάρισμα – cold-pressing formability, θα είναι και πιο οικολογικό.
Το υλικό αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Nippon Steel και τη Kobe Steel και θα χρησιμοποιείται κυρίως για ενισχύσεις σε κεντρική κολώνα και σημεία της οροφής. Με το μικρότερο πάχος θα έχει και μειωμένο βάρος το όχημα.
Εξέλιξη και σε τομείς που θεωρούσαμε… passe!