Το δίκτυο διαφημίσεων Chitika έχει δώσει στη δημοσιότητα δεδομένα που μιλούν για το Google+ να… βυθίζεται λίγο μετά τη δημόσια διάθεση.
Μετά την έκρηξη που είχαμε στις 23 του μηνός , η Chitika δείχνει πως το Google+ traffic έπεσε στα προηγούμενα επίπεδα
Αν και όλα αυτά είναι ενδιαφέροντα, η Chitika δεν έδωσε δεδομένα για τον τρόπο συλλογής των δεδομένων. Καθώς είναι δίκτυο διαφημίσεων μπορεί κανείς να υποθέσει πως είναι ο αναφερόμενος (το Google+) με τη χρήση του κωδικού διαφημίσεων.
Αν ισχύει κάτι τέτοιο δεν είναι είναι η πιο ακριβής μέθοδος αλλά το βασικό στοιχείο είναι πως η απότομη κορύφωση του Google+ υπήρξε στην αρχή της δημόσιας λειτουργίας και μετά έπεσε, κάτι που δεν είναι απίθανο.
Το δεύτερο συμπέρασμα είναι πως η συλλογή δεδομένων για 1ο ημέρες δεν είναι επαρκής για να πει κανείς αν το Google+ είναι “αποτυχία στο λανσάρισμα” όπως λέει Chitika.
Σίγουρα θα χρειαστούν μήνες ή και χρόνια αλλά και εξέλιξη για να βγει ο συμπέρασμα για το αν το Google+ τα ‘κατάφερε’.