Πρόβλεψη του gadgetfreak: αν δεν γίνει κάτι το συναρπαστικό, σχετικά σύντομα η Google θα φτάσει στο σημείο να πει “γιατί να ασχολούμαι;”…
Στα στοιχεία τώρα ήδη από την περασμένη Δευτέρα το Google+ traffic είχε πέσει 60% από τη δημόσια διάθεση του στις 20 του Σεπτέμβρη. Από την άλλη, ίσως αυτό το νούμερο να είναι και χαμηλότερο από όσο αναφέρθηκε στην αρχή.
Η εταιρία Chitika Insights, το τμήμα ερευνών της online ad service υπηρεσίας Chitika, μόλις έριξε νούμερα traffic για την ανάπτυξη του Google+ traffic. Και μας λέει πως είναι πτωτική κατά 70% από τον Σεπτέμβρη.
Η Google ανακοίνωσε πριν λίγα 24ωρα πως το Google+ έχει 40 εκατομμύρια users, και πως, “Άτομα έρχονται σε απίστευτους ρυθμούς να γραφούν στο Google+”. Φαίνεται πως τα άτομα μπορεί να έρχονται στη ‘φωλιά’ αλλά δεν μένουν να κάνουν… αυγά.
Η αναφορά λέει επακριβώς: “we saw a prolonged and sustained downward trend in overall activity coming from the site. At its greatest, the gap between peak and trough measured over a 70% decline in traffic. No one can know for sure why Google+ isn’t able to keep people coming back to the site, but there are plenty of people who think they know why traffic is slipping.”
Εν ολίγοις είναι με διάρκεια η πτώση και η δραστηριότητα στο site δείχνει πως δεν βρίσκουν το ενδιαφέρον για να μείνουν…
Δυστυχώς για την Google όπως σας είχαμε πει μόνο ένας μηχανικός της εταιρίας – που θα μείνει στην ιστορία για το θάρρος του, ο κος Steve Yegge με blog post του περιγράφει γιατί συμβαίνουν αυτά.
Βασικό μείον είναι πως το Google+ δεν έχει βγει με API και άρα δεν δίνει… αρκετούς λόγους για να σπαταλήσεις την ώρα σου στο site ενώ το Facebook με πολλές apps το κάνει: ακόμη και αν δεν θέλεις να είσαι social θα μείνεις π.χ για να ‘καλλιεργήσεις’ στο Farmville.
Με 40 εκατομμύρια χρήστες βέβαια, υπάρχει αρχικό μέγεθος και το Google+ κάνει αίσθηση. Το ερώτημα είναι: πότε θα κοντράρει από κοντά το Facebook;