…ο έλεγχος της πινακίδας στην Ιαπωνία!
Την ανακοίνωση έκανε η ιαπωνική ΝEC που ανακοίνωσε μια λύση digital signage για το λεγόμενο ‘Fast Retailing’ και το νέο τους βασικό κατάστημα, το κατάστημα UNIQLO στη Fifth Avenue της Νέας Υόρκης.
Είναι το τρίτο μεγαλύτερο κατάστημα της UNIQLO στην αμερικανική μεγαλούπολη και συγκεκριμένα στην 34th Street. Η NEC παρέχει συνολικά 430 οθόνες ως ένα τετραπλό multi-display. Το όλο σύστημα αποτελείται από 46άρες με στενό πλαίσιο – ultra-narrow displays, οθόνες, και σύστημα διανομής περιεχομένου, content distribution system.
Η ψηφιακή αυτή σήμανση, το digital signage, δείχνει αυτόματα διαφημίσεις της εταιρίας και προϊόντα ή μοντέλα και ελέγχεται απομακρυσμένα από τα κεντρικά της UNIQLO και το data center της στην Ιαπωνία.
Το όλο δε σύστημα βασίζεται σε σύστημα cloud computing με τις πληροφορίες… αλλού.