Σε μόλις τέσσερα χρόνια το Tumblr έχει γίνει ένα αγαπημένο ‘παιδί’ του microblogging όπως ορθώς μας λέει το mashable…
Η πλατφόρμα έχει αύξηση 900% τον περασμένο χρόνο και έχει ξεπεράσει σε ρυθμό το WordPress με βασικό όπλο τη δυνατότητα brand-building. Ταυτόχρονα το κοινό είναι πιστό αφού το 2% των χρηστών είναι που ‘εκτελεί’ το 43% των συνολικών επισκέψεων.
Το παρακάτω infographic μας δίνει μια ιδέα για την πορεία και την πιθανή μελλοντική επιτυχία της πλατφόρμας. Δείτε το.
Το Infographic ετοίμασε η κυρία Emily Caufield.