Οι New York Times ετοιμάζονται να αυξήσουν τις συνδρομές ψηφιακού τύπου σε “all access” επίπεδο για tablet και smartphones και να δώσουν πρόσβαση σε εταιρίες με περισσότερους από 50 υπαλλήλους.
Με τη νέα δομή της ψηφιακής συνδρομής δόθηκε πρόσβαση σε 100,000 NYT ψηφιακούς συνδρομητές πέρυσι μέσω μιας καμπάνιας που είχε χορηγό συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτων.
Οι NYT δεν θα υπολογίζει πόσοι θα κάνουν τη μετατροπή σε επί πληρωμή μετά τη λήξη της προσφοράς αλλά σε κάθε περίπτωση έναν μήνα μετά στήθηκε το μοντέλο της εφημερίδας με το paywall για πλήρη πρόσβαση στο website. Κάποιοι πάντως πήραν την πρόσβαση μέσω της ψηφιακής συνδρομής και το υπόλοιπο του 2011 έδωσαν μια one-time πληρωμή των $35.
Όπως έχουμε πει, οι NYT κάνουν ένα σημαντικό πείραμα σήμερα με το σύστημα των τριών επιπέδων και τα $35 για πλήρη μηνιαία πρόσβαση στο NYT website, smartphone και tablet, τα $15 για site και smartphone και τα $20 για site και tablet ενώ όσοι ήδη πληρώνουν για το τυπωμένο φύλλο έχουν και δωρεάν ψηφιακή πρόσβαση.
Οι νέες group συνδρομές που αναφέρουμε στο άρθρο θα έχουν πάλι τρία επίπεδα αλλά μειωμένες τιμές όπως είπε ο κος Ray Pearce, ο VP της εφημερίδας για τα μέσα – Circulation and Reader Applications, σε συνέντευξη στο paidContent ενώ οι τιμές θα καθορίζονται από τον αριθμό των ατόμων.
Η εταιρία είπε πως δημιούργησε το προιόν μετά από απαίτηση των πελατών ενώ μια εταιρία θα κάνει add, delete και substitute για άτομα και αν κανείς φύγει π.χ από την εταιρία θα υπάρχει μια ‘θέση’ για άλλον.