Η Sony έχει σαν στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις της και σε non-consumer αγαθά ενώ θα εστιάσει και σε ιατρικό εξοπλισμό. Στόχος της μεγάλης ‘κυρίας’ των ηλεκτρονικών είναι να φτάσει ετησίως να έχειl ¥2 τρισεκατομμύρια γιεν ($26 δισ.) από τα ¥1.5 τρισεκατομμύρια στα επόμενα πέντε χρόνια.
Η εταιρία με τη μειωμένη ‘όρεξη’ για τις TV από τους καταναλωτές δίνει στον εαυτό της έναν στόχο με ορίζοντα πενταετίας και όπως είπε ο αναπληρωτής πρόεδρος της, Hiroshi Yoshioka σήμερα σε συνέντευξη τύπου.
Είπε ακόμη πως οι πλημμύρες στην Ταϋλάνδη κατέστρεψαν εργοστάσια ηλεκτρονικών αλλά τελικά ΔΕΝ θα έχουν τόσο αρνητικό αποτέλεσμα όσο αναμένονταν.
Τον Οκτώβρη η Sony έκλεισε δύο εργοστάσια της για NEX-7 και Alpha A65 ενώ η εταιρία επιβεβαίωσε πως τα εργοστάσια έχουν ξεκινήσει ξανά την παραγωγή τους. Τις επόμενες ημέρες βγαίνουν σε διάθεση ξανά.