Ένα πρόγραμμα που ονομάζονταν FXX και είχε αρχικά σαν βάση την μοναδική Enzo για να δώσει ‘καρπό’ ένα όχημα πίστας. Αυτό δεν έγινε ποτέ και ομολογαρίστηκε ένα τέτοιο όχημα, ούτε για χρήση σε δρόμο…
Στη συνέχεια είχαμε την FXX Evoluzione, μια αναβάθμιση που είχε σαν στόχο τη βελτίωση υπαρχόντων οχημάτων και μετά φτάσαμε στη 599XX για να ‘γεννηθεί’ μια 599XX Evoluzione.
Για ακόμη €185,000 εκτός από το κόστος αγοράς των €1.3 εκατομμυρίων της αρχικής 599XX, όσοι έχουν βάλει προκαταβολή για το μοντέλο, θα πάρουν στη θέση του ‘κανονικού’ το Evoluzione. Αυτό περιλαμβάνει δύο χρόνια επέκταση στο δικαίωμα για μαθήματα – “test sessions” και πολλές άλλες αναβαθμίσεις ειδικά στο αεροδυναμικό πακέτο.
Τι βλέπουμε μια… ονειρωξική πίσω αεροτομή που μάλιστα είναι και προσαρμοζόμενη – με μηχανικό όπως το DRS της F1. Το πίσω ‘φτερό’ του FXX Evo λειτουργεί όπως πρέπει για στροφές και λοιπά.
Φυσικά περισσότερα – στο + 30, άλογα και ένας κινητήρας στα 6.0 λίτρα V12 για συνολική απόδοση 740 ίππων!
Η 599XX Evoluzione ρίχνει γύρο στην πίστα της Ferrari στο Fiorano σε 1:15 – ένα δεύτερο λιγότερο από την 599XX ή 9 δεύτερα λιγότερα από την 599 GTO. Μόλις 29 τεμάχια σε παραγωγή ενώ την είδαμε στο Bologna Motor Show…
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept