Το YouTube λανσάρει τις ανασχεδιασμένες, επαγγελματικά σχεδιασμένες πλέον σελίδες του – ή κανάλια. Τώρα αρχίζει να ξεκινά αυτό για το οποίο σας είχαμε μιλήσει, τις ‘επαγγελματικές’ σελίδες με αυτό που αποκαλεί η εταιρία – premium content..
Το site που έχει στην ιδιοκτησία του η Google ρίχνει έτσι για να προλάβει ή και να δώσει μάχη, ένα ανασχεδιασμένο site που έχει σαν στόχο να είναι ελκυστικό σε επαγγελματίες για να ‘προβάλουν’ επαγγελματικά δημιουργημένο υλικό – και όχι τα γατάκια που χασμουριούνται στο Ντάλας, όσα hit και να κάνουν…
Η KinCommunity είναι από τις πρώτες που έχουν χρησιμοποιήσει το νέο look και βλέπουμε υλικό για να καταλάβουμε. Το βίντεο δε αυτό που βλέπετε εδώ το έχει ετοιμάσει η ομάδα του YouTube για να προμοτάρει το νέο περιεχόμενο. Είναι ένα project έχει σαν στόχο να δημιουργηθούν 100 “original content” καναάλια με βίντεο από μεγάλα ονόματα όπως Jay-Z, Tony Hawk αλλά και ήδη υπάρχοντα όπως το TED και την Wall Street Journal.
Τα κανάλια είναι δείγμα για την προσπάθεια του YouTube για να μπει στην “IP τηλεοπτική αγορά.”