Την ιδέα την είχε μια εταιρία ρούχων, η Moosejaw…
Τι έκανε; δημιούργησε μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας – augmented reality app. Επιτρέπει οι καταναλωτές να “see through” στα ρούχα της εταιρίας και τον χειμερινό της κατάλογο…
Δεν ξέρουμε τι άποψη έχει ο καθένας, αλλά η εφαρμογή έχει ενά εκατομμύριο impressions στο Twitter, 160,000 video views και 75,000 downloads σε πέντε εβδομάδες σύμφωνα με την Marxent Labs, την εταιρία που ανέπτυξε την app. ΚΑΘΟΛΟΥ άσχημα αν σκεφτεί κανείς πως τυπώθηκαν 120,000 κατάλογοι ενώ η app έχει ανεβάσει τις πωλήσεις κατά 37% σε σύγκριση με τον περυσινό Νοέμβριο.
Πάντως όλα τα augmented reality δημιουργήματα όπως του Esquire και του Starbucks, έχουν κερδίσει το κατάλληλο και ο κος Gary Wohlfeill, καλλιτεχνικός διευθυντής της Moosejaw’ είναι προφανώς ενθουσιασμένος…
Moosejaw X-Ray App from Gary Wohlfeill on Vimeo.