Ποιος κινηματογράφος; Σαν τα videogames δεν υπάρχει πλέον blockuster!

Ας πάρουμε για παράδειγμα το Modern Warfare 3, το πρώτο first-person shooter videogame που ξεπέρασε σε εισπράξεις το $1 δισ. δε μόλις 16 ημέρες σύμφωνα με την Activision Blizzard, τον διανομέα του παιχνιδιού. Το Modern Warfare 2, η προηγούμενη έκδοση του game, χρειάστηκε 60 ημέρες για να φτάσει στο ίδιο σημείο εισπράξεων όπως λένε οι NYT.

Μιλάμε για ένα νούμερο που όχι μόνο ξεπερνά τα άλλα games αλλά ΚΑΙ τις ταινίες: το “Avatar” έφτασε στο πόσο σε 7 ημέρες ενώ ο άνθρωπος της Activision Blizzard, ο κος Robert Kotick, είπε πως η αύξηση σε πωλήσεις είναι μια απόδειξη πως το Modern Warfare είναι “…entertainment experience” και όχι κάτι μόνο για τους gamers.

Πόσο αλήθεια έχουν αυτά τα λόγια; έχει πλέον τόσο ‘θολώσει’ η γραμμή ανάμεσα στην εμπειρία από μια ταινία και ένα game γεμάτο από cinematic εμπειρίες και εικόνες; Όλα δείχνουν πως ναι με το Modern Warfare, το ένατο στη σειρά των Call of Duty που εμφανίστηκε αρχικά το 2003 να είναι πλέον το πρώτυπο. Και μιλάμε για ένα παιχνίδι διαθέσιμη σε Sony PS3, Nintendo Wii Microsoft Windows και Microsoft Xbox.

Μιλώντας στους ΝΥΤ το κος Mr. Kotick είπε πως πιστεύει πως το Call of Duty σαν σειρά είναι πετυχημένο επειδή εστιάσει στο σενάριο και την ιστορία:
“Really knowing the taste of your customers is something we do really well; we’ve had so much sustained success with this franchise because we continue to look at what the audience is interested in,” είπε ο άνθρωπος της εταιρίας με την Activision να σημειώνει πως γενικότερα τα έσοδα από τις ταινίες είναι μειωμένα κατά 4% στο 2011, στα $9.4 δισ, ενώ συνολικά 30 million gamers, ανήκουν στην ‘κοινότητα’ του Call of Duty.

Αν και σύμφωνα με έρευνα της NPD τα βιντεοπαιχνίδια είχαν όντως μια πτώση τον περασμένο Μαίο λόγω ύφεσης, κρατούν καλύτερα σε γενικές γραμμές.