Είναι το πεντηκοστό όγδοο αυτοκίνητο που έχει ετοιμάσει η Ferrari και, φυσικά, μιλάμε για in-house κινητήρα και σασί κάτι πάντα μοναδικό.
Ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως μόνο οι Honda, Toyota και BMW το προσπάθησαν και αποσύρθηκαν από το σπορ. Η βασική αλλαγή σε σχέση με την F150˚ Italia είναι… άσχημη αλλά “…aerodynamically-optimized” μύτη που επιτρέπει να περνά αέρας κάτω αλλά και καλύπτει τους νέους κανονισμούς.
Άλλος σχεδιασμός και για το πίσω σύστημα με το Drag Reduction System να επιστρέφει.
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept