Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Interactive διαφημίσεις με στόχο τη γυναίκα…

Και με στόχο τη γυναίκα…

Μιλάμε για μια ειδική ηλεκτρονική διαφημιστική ταμπέλα που στήνει ηλεκτρονικές ταμπέλες ανάλογα με το φύλο εκείνου/ης που θα σταματήσει μπροστά. Οι γυναίκες βλέπουν θα βλέπουν ένα 40 δευτερολέπτων κλιπάκι με θέμα ένα φιλανθρωπική κίνηση της Plan UK. Η προσπάθεια ονομάζεται “Because I Am a Girl” και έχει σαν στόχο να εξασφαλίσει τη μόρφωση των φτωχών κοριτσιών σε άλλες χώρες.

Και οι άντρες δε καταλήγουν σε ένα website για να δουν τι κάνει η οργανισμός και να κάνουν δωρεά.

Μιλάμε για την τεχνολογία smart ad targeting system που δουλεύει με την ανάλυση από κάμερες των εκφράσεων του προσώπου ειδικά ανάμεσα στα μάτια.

Προχωρημένο…

Related posts

Sony World Photography Awards 2012: O διαγωνισμός άνοιξε στο www.worldphoto.org…

gadgetfreak
13 years ago

iFA 2012 – η ΗΧ950 είναι η νέα uberναυαρχίδα των Sony BRAVIA.

gadgetfreak
12 years ago

Έκθεση CES 2012 – Sony PlayMemories και τα πάντα εύκολα…

gadgetfreak
13 years ago
Exit mobile version