Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Interactive διαφημίσεις με στόχο τη γυναίκα…

Και με στόχο τη γυναίκα…

Μιλάμε για μια ειδική ηλεκτρονική διαφημιστική ταμπέλα που στήνει ηλεκτρονικές ταμπέλες ανάλογα με το φύλο εκείνου/ης που θα σταματήσει μπροστά. Οι γυναίκες βλέπουν θα βλέπουν ένα 40 δευτερολέπτων κλιπάκι με θέμα ένα φιλανθρωπική κίνηση της Plan UK. Η προσπάθεια ονομάζεται “Because I Am a Girl” και έχει σαν στόχο να εξασφαλίσει τη μόρφωση των φτωχών κοριτσιών σε άλλες χώρες.

Και οι άντρες δε καταλήγουν σε ένα website για να δουν τι κάνει η οργανισμός και να κάνουν δωρεά.

Μιλάμε για την τεχνολογία smart ad targeting system που δουλεύει με την ανάλυση από κάμερες των εκφράσεων του προσώπου ειδικά ανάμεσα στα μάτια.

Προχωρημένο…

Related posts

CES 2019 – Sony, LG και Samsung, αλλά και οι ‘βασιλεία’ των TVs

gadgetfreak
6 years ago

CES 2022 – Νέα σειρά τηλεοράσεων Sony BRAVIA XR με τεχνολογικές επαναστάσεις

gadgetfreak
3 years ago

Fujifilm Instax SHARE™ SP-3 – Τυπώσε το Instagram

gadgetfreak
7 years ago
Exit mobile version