Μερικά ξενοδοχεία έχουν ξεκινήσει να αλλάζουν την φιλοσοφία του concierge και να χρησιμοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία…
Εταιρίες software δημιουργούν προγράμματα που προσφέρουν πληροφορίες για εστιατόρια, πτήσεις και άλλα μέσω αυτών των συσκευών και να τα βάζουν σε ξενοδοχεία για να δώσουν, όπου δεν υπάρχει, τη λειτουργία του concierge.
Η όλη ιδέα προσφέρει και location-specific πληροφορίες, και μέσω του Internet, όπως και iPhone apps ή ακόμη και live chats για 24 ώρες την ημέρα εξυπηρέτηση.
Αυτές βέβαια οι high-tech concierge υπηρεσίες είναι και μια προσπάθεια να διαφοροποιηθούν οι χώροι από άλλους και να έχουν περισσότερες υπηρεσίες για τους πελάτες.
He said these services could be more attractive to younger guests, while older and more international guests, he said, “tend to prefer personal service.”
Τα ξενοδοχεία InterContinental Hotels από το 2007 δημιουργεί βίντεο με ψηφιακούς ‘concierge’ και το έχει εγκαταστήσει σε 150 από τα 171 ξενοδοχεία τους με σύνδεση του Web site όπως και το YouTube και το iTunes.
Όπως λένε οι NYT τα InterContinental δοκιμάζουν και concierges με iPads για να δίνουν πληροφορίες σε καλεσμένους όπως και live chats με Skype ή και το Apple FaceTime. Έχει δημιουργήσει και iPad app με πληροφορίες για τους καλεσμένους που λαμβάνουν και e-mail από τον chief concierge πέντε ημέρες πριν την άφιξη τους.
Πέρυσι η Marriott International έβαλε στα ξενοδοχεία Renaissance και ένα πρόγραμμα, το Navigator με συμβουλές για φαγητό, περιηγήσεις και άλλα. Οι πληροφορίες είναι από το Wcities, έναν “online destination content provider” και υπαλλήλους των ξενοδοχείων.
Τέλος υπάρχει και η Intelity, μια εταιρία software που δουλεύει με τα ξενοδοχεία Wyndham Wingate, τα Starwood Aloft hotels και άλλα για πληροφορίες για αεροδρόμια, ψώνια, ψυχαγωγία όπως tips μέσω laptops, iPads, συσκευές αφής, TV και κινητά.