Πρωτότυπο ενός futuristic σχεδίου, ηλεκτρικό και ελαφρύ με ένα σύστημα “advanced connectivity”.
Κάθε τμήμα έχει σχεδιαστεί από την ίδια την εταιρία και, όπως βλέπετε, είναι ‘γεμάτο’ από ανθρακονήματα.
Σκελετός με συνολικό βάρος μόλις 1,600 γραμμάρια και τροχοί στις 26” με βάρος 600 γραμμάρια.
Το ηλεκτρικό μοτέρ έχει ισχύ 2.3 kW με μόνιμη χρήση – magnet synchronous machine, και είναι στο χαμηλότερο τμήμα του σκελετού – όπως πρέπει, ενώ δίνει ροπή maximum στα 250 Nm.
Στο Audi e-bike Worthersee η μπαταρία είναι επίσης στον σκελλετό και έχει βάρος 5 κιλά και λειτουργεί στα 48 V με ισχύ 530 Wh ενώ φορτίζει από 230 V σε 2 1/2 ώρες. Εναλλακτιλά μπορεί να βγει από τον σκελετό και να μπει επαναφορτιζόμενη μπαταρία.
Το συνολικό βάρος είναι στα 21 κιλά και με αναλογία – power-weight ratio στα 9 κιλά ανά kilowatt, ή 7 κιλά ανά ίππο.
Ο αναβάτης στο Audi e-bike Wörthersee επιλέγει ανάμεσα σε 5 προγράμματα ενώ η 9άρα μετάδοση είναι ίδια όπως της R tronic του Audi R8.
Υδραυλικά φρένα, LED και άλλα, ενώ το Audi e-bike Wörthersee θα αποκαλυφθεί στο Wörthersee Tour.
Απλά απίθανο…
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept