Ο λόγος για μια νέα τεχνολογία που ετοιμάζουν οι κολοσσοί Unilever, Procter & Gamble και Kimberly-Clark. Είναι μια τεχνολογία που θα χρησιμοποιεί προσομοιώσεις υπολογιστών με τρεις διαστάσεις.
Έτσι έχουμε περισσότερα στοιχεία για να βοηθηθούν οι marketιστές στον σχεδιασμό των προϊόντων και στον σχεδιασμό των καταστημάτων. Η τεχνολογία ιχνηλατεί τις κινήσεις του ματιού – eye-tracking technology για να βλέπει το πως παίρνει κανείς αποφάσεις για αγορές.
Ερευνητές στην Kimberly-Clark χρησιμοποιήσαν οθόνες με ειδικές κάμερες – retina-tracking cameras, όταν η εταιρία είχε λανσάρει τα χαρτομάντιλα Viva και στόχος ήταν να βρεθεί ποια σχέδια ήταν ελκυστικά σε 10” με το που κοίταξε κανείς το ράφι.
Από την άλλη η Unilever έχει εγκαταστήσει ένα περιβάλλον virtual 3D με αισθητήρες και έτσι βελτίωσαν το Axe ντους. Η δε Wall Street Journal σημειώνει πως οι ερευνητές εκτελούν τέτοιες έρευνες από τα 1900s.
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept