Η πατέντα της Sony ονομάζεται “System for converting television commercials into interactive networked video games” και θέλει να κάνει κάτι διαφορετικό…
Με απλά λόγια η Sony αναζητεί τρόπους για να φανεί αν είναι μια ανακοίνωση “broadcast or streamed” και έχει ένα “interactive segment”. Αν είναι έτσι, ένα τμήμα μετατρέπεται σε “mini-game commercial that can be played with other ‘viewers’ για disperse demographic”. Με άλλα λόγια, παίζεις με τις διαφημίσεις!
Οι interactive διαφημίσεις θα είναι σύντομες και σε “In a preferred embodiment, the termination of the interactive mini-game commercial is set within a fixed time period commensurate with traditional spot television advertising.”
Η πατέντα έχει κατατεθεί από το 2009 και μόλιες χθες εμφανίστηκε: σε μια αναβάθμιση του PS3 ή στο Playstation 4 μήπως κα Sony;