Μετά τα “save-able” banner για διαφήμιση, η ώρα των pinnable ones.
Η Gucci αποκάλυψε ένα banner με ένα μικρό “Pin it” button στη γωνία ενώ είναι μέρος της Gucci Fall/Winter 2012 digital καμπάνιας σας: WSJ.com, Polyvore, Style.com, Lifestyle Mirror και New York Magazine The Cut, όπως είπε η Gucci spokesperson στο Mashable.
Κάνεις κλίκο στο “Pin it,” και βγαίνουν δύο εικόνες για share στο Pinterest, μια full-size εικόνα φωτό και μια προϊόντος ενώ στο Pinterest και τα δύο pins πηγαίνουν στο Gucci e-commerce site.
Το ετοίμασε η εταιρία Triple Point και είναι ένα ΑΛΛΟ ντεμπούτο του “Pin it”, ενδιαφέρον concept. Η εταιρία για την ώρα δεν έχει μεγάλη παρουσία στο σύστημα με 3,100 followers για 432 pins ενώ π.χ ο Michael Kors, έχει 1,200 pins για 53,000 followers.
Θα πιάσει η μόδα;
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept