Νέο RX-7 για το 2017 και μάλιστα με νέο rotary κινητήρα, πιο ελαφρύ και ισχυρό.
Και ναι, το Mazda RX-7 με τον Wankel που έχει φύγει από την παραγωγή το 1998 (2002 στην Ιαπωνία) έδωσε τη θέση του στο RX-8, αλλά…
…για τους φανατικούς δεν ήταν αρκετό. Τώρα μαθαίνουμε πως με βάση το facelifted MX-5, ο Mazda sports car chief Nobuhiro Yamamoto ανακοίνωσε το 2017 την επιστροφή του RX-7 όπως λέει το The Motor Report. Αυτοκίνητο που γιορτάζει τα 50 του πρώτου rotary-powered Mazda, του Cosmo Sport του 1967. Ο Yamamoto είχε σχεδιάσει τον κινητήρα για το παλιό RX-7, αλλά ΚΑΙ το 787B, το μόνο ιαπωνικό που έχει κερδίσει τις 24 Hours of Le Mans.
Η εταιρία έχει νέο κινητήρα από το 2007, τον 16X που δεν έχει μπει σε όχημα ενώ ο 13B Renesis του RX-8 είναι άλλο μοντέλο στα 1.3 λίτρα σε σχέση με τον 16X των 1.6. Οι Ιάπωνες μιλάνε για 300 ίππους (220kW) και με σχέδια για υβριδικό μοντέλο στην ίδια πλατφόρμα με τον next-generation MX-5. Βάρος; όσο ένα Scion FR-S και “probably around the weight of the Toyota 86” (1250κιλά).με χρήση αλουμινίου και τιμή κάπου στο Nissan 370Z.