Μια ομάδα στο FanBridge που είναι εργαλείο για επίβλεψη “audience growth and retention”, έστησε αυτό το infographic των “funded and non-funded channels” και δείχνει το πως κερδίζει χρήματα από το YouTube.
Το 86% όσων απάντησαν λένε πως κάνουν upload τρία ή λιγότερα βίντεο την εβδομάδα και δίνουν έμφαση στην προσήλωση – engagement, και όχι την ποσότητα:
“YouTube creators upload three or fewer videos a week, but are still spending a serious amount of time cross-pollinating their content across social channels,” είπαν από τη FanBridge στο Mashable και το infographic δείχνει και πως κάνουν promote στα Facebook (85%) και Twitter (70%) και μόνο το 26% με email.
Δείτε το…
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept