… και οι πρώτες λεπτομέριες από το web site της Ferrari.
Το νέο supercar ετοιμάζεται και θα διαδεχτεί την Ferrari Enzo. Το δε περιοδικό της Ferrari μας δίνει το παρασκήνιο με την Scuderia να εφαρμόζει όλα όσα έμαθε από την F1. Το δε τέρας θα είναι πάντως όσο πιο compact γίνεται. Η Ferrari says έχει σαν στόχο “a reduction in height and wheelbase to match that of the 458 Italia.”
Ο Rory Byrne, βασικός σχεδιαστής της Ferrari F1 και κλειδί για 11 παγκόσμια πρωταθλήματα έχει αναλάβει το σασί και αυτό θα ετοιμάζεται από το ειδικό τμήμα συνθετικών υλικών της F1.
Για τι τεχνολογία μιλάμε;
Κάθε σασί θα αποτελείται από μια ποικιλία συνθετικών carbon υλικών ‘ψημένα’ σε autoclave όπως τα F1 monocoque. Πίσω από τον οδηγό θα είναι οι μπαταρίες, η δεξαμενή καυσίμου και στοιχεία όπως σε ένα F1.
Δύναμη.
Κάθε στοιχεία θα είναι στημένο ειδικά για τους οδηγούς και ένα “an extraordinarily racy feeling.” Κινητήρας ένας 740 ίππων 6.3λιτρος V12 όπως της F12 Berlinetta ενώ θα συνδυάζεται με ένα HY-KERS και μετάδοση διπλού συμπλέκτη. Η Ferrari δίνει ένα απίστευτο νούμερο στο 0-120 μίλια/ώρα και μείωση ρύπων κατά 40% με τεχνολογίες χρήση της ροπής – torque vectoring, και κατανομής φρένων – brake force distribution.