Και αυτό ήταν κάποια στιγμή αναμενόμενο. Ο “executive Vice President of Marketing,” της εταιρίας, κος David Jones, μίλησε στη CES 2013 και είχε ειδήσεις…
Το Shazam δε πρέπει να θυμηθούμε πως έχει μια ιστορία μακριά, από μερικά Sony Ericsson κινητά του παρελθόντος, ενώ οι δόξες ήρθαν με το iPhone και music-finding app προχώρησε. Ο κος Jones είπε πως το μεγάλο άνοιγμα για την εταιρία θα είναι να αναγνωρίζει τηλεοπτικά σόου και διαφημίσεις.
Στη CES μάθαμε πως: η Shazam app θα είναι pre-installed σε πολλά κινητά Android ενώ η εφαρμογή θα συνδυάζετια και με την αρχιτεκτονική αυτοκινήτου QNX. Η δε app μπορεί να αναγνωρίζει τηλεοπτικές παραγωγές και συνεργάζεται με 200 εταιρίες, αριθμός που αυξάνει, ώστε κάποια TV διαφήμιση να είναι “Shazam-able”. Η δε app δεν αναγνωρίζει μόνο ποιο είναι το πρόγραμμα αλλά και που ΕΓΙΝΕ η αναγνώριση ενώ – Μεγάλος Αδερφός – ξέρει η που έκανες το Shazamισμα.
Πως βγάζει χρήματα; το Shazam θα το κάνει με ποικιλία τρόπων με το “Shazamάρισμα” της διαφήμισης να είναι δωρεάν ενώ θα ρωτά και την εταιρία να ανααφέρει – με Logo, πως το Shazam ήταν υπεύθυνο. Συνολικά έχει πετύχει 10 δις impressions από TV το σύστημα μόνο πέρυσι ενώ και η iOS app πετυχαίνει έτσι και το κοινό μαθαίνει πως “Shazamάρει”.
Μόλις βρει το τηλεοπτικό πρόγραμμα δίνει σειρά από επιλογές και content σχετικό όπως και cast information ή να επιλέξεις και να δεις τη μουσική που ακούστηκε στο πρόγραμμα. Στις ΗΠΑ δημοφιλής είναι και η χρήσ με σπορ ενώ τα Live music show είναι επίσης δημοφιλή για shazamed content, και τα βραβεία.
Το δε 2013 η εταιρία εξετάζει τα ραδιόφωνα και τα καταστήματα – το Shazam να ακούει τη μουσική μέσα στο κατάστημα και να δίνει και τυχόν προσφορές.