Η τελευταία των V8.
Με την ονομασία F138 είναι μια “evolutionary” παρά επαναστατική λύση για την διάσημη εταιρία. Από την άλλη τα μάτια μας δεν βλέπουν και πολλά από τις λύσεις που έχει πάνω της η F138, αλλά παραμένει ένα αυτοκίνητο με πολλές αλλαγές σε αναρτήσεις, λειτουργία – και όχι ισχύ, του κινητήρα και αεροδυναμικές επεμβάσεις που θα εξελιχθούν και άλλο πριν από το Australian Grand Prix.
Τι ξέρουμε;
Η F138 θα παίζει και με το παθητικό DRS χάρη στο δικό της active drag reduction system (ADRS) που θα δίνει αλλαγές σε τελικές και όχι μόνο ενώ φέτος είναι νέα τα ελαστικά της Pirelli για όλους.
Κάτω από το καπό, το τελευταίος μετά από οκτώ γενιές ατμοσφαιρικός Ferrari 2.4 λίτρων 056 με τη FIA (Fédération Internationale de l’Automobile) να ρίχνει τους σχεδιαστές στα εργαστήρια από το 2014 χάρη στην υιοθέτηση του 1.6λιτρου V6 με turbo.