Ξεκινάς να διαβάζεις ένα email ενώ πηγαίνεις κάπου με το λεωφορείο, μετά συνεχίζεις στο laptop στο γραφείο και στο σπίτι έχεις ανοίξει το tablet για να ψάξει κάτι στοιχεία για την εταιρία ή την ταινία.
Ναι, η οθόνη είναι ο κυρίαρχος στη σύγχρονη ζωή και η Google ψάχνει αυτή τη multi-screen behavior. Στο “The New Multi-screen World: Understanding Cross-Platform Consumer Behavior,” ανακαλύπτουν πως το 90% των ατόμων κινούνται ανάμεσα σε συσκευές για να πετύχουν έναν στόχο: smartphones, PCs, tablet και TV στο παιχνίδι…
Πολλές συσκευές μαζί ή με σειρά:
- Sequential screening where we move from one device to another to complete a single goal
- Simultaneous screening where we use multiple devices at the same time
Όσο για την τηλεόραση; δεν είναι μόνη της: “With simultaneous usage, we found that TV no longer commands our undivided attention, with 77% of viewers watching TV with another device in hand. In many cases people search on their devices, inspired by what they see on TV…”