Το επιβεβαίωσε ο συνιδρυτής της Epic: παρά τη μεταβλητότητα της Unreal Engine 4, το hardware στο Wii U, που είναι λίγο πιο δυνατό από του Xbox 360 και του PlayStation 3 όπως είπε στο Videogamer, ΔΕΝ θα πάει στην Unreal Engine 4 του Wii U.
Από την άλλη στο καλό της είδησης, αν και το Unreal Engine 4 δεν είναι στο Wii U, οι developers θα μπορούν να κάνουν porting σε UE4-developed τίτλους για το Wii U με την Unreal Engine 3 που κατά τον κο Rein θα μείνει με πολλούς “amazing titles” να ετοιμάζονται για αυτή.
Πάντως με το νέο πως η DICE δεν έχει σχέδια για να κάνει port την Frostbite Engine στο Wii U, φαίνεται πως το Wii U θα έχει προβλήματα με τίτλους.