Η αλήθεια είναι πως από κάτι απίστευτα πρωτότυπα που είχαμε δει πριν λίγο καιρό μας έχει ‘μείνει’ η ιστορία των Unimog…
Και σε αυτή τη σειρά των περίεργων λειτουργικών οχημάτων η Mercedes-Benz αποφάσισε να παρουσιάσει δύο ανανεωμένα μοντέλα τα Unimog μαζί με το Econic transporter.
Το δε πρώτο κλείνει τα 62 παρακαλώ με τη κάθε Unimog (στα γερμανικά το “Universal Motor Device”) να αναλαμβάνει heavy-duty δουλεία πλέον με οικονομικό/οικολογικό τρόπο.
Με δύο κινητήρες BlueEfficiency diesel έναν με τέσσερις και έναν με έξι κυλίνδρους και ισχύ 115 kW (156 ίπποι) και έναν με 260 kW (354 ίπποι) και 7.7 λίτρα παρακαλώ (!) με 885 λίβρες ροπής όπως και συμφωνία με τα Euro VI στάνταρ του 2014.
Οι επιλογές από τα Unimog U 216 μέχρι τα Unimog U 5024, η σειρά υπόσχεται μεγαλύτερη ζωή για τα κιβώτια με τα Off-road Unimogs να έχουν οκτώ ταχύτητες μπροστά και έξι πίσω με μια ακόμη για extreme off-road χρήση και 2.5 – 35 χλμ/ώρα. Τα δε μεγάλα Unimogs – U 4023 και U 5023 είναι και ενισχυμένα για 10.3 και 14.5 τόνους.
Επανασχεδίαση για την καμπίνα, νέα υδραυλικά, νέο σύστημα για τους τροχούς – Unimog central tire inflation system ή αλλιώς “Tirecontrol Plus” και φυσικά άγριο… θηρίο εξωτερικά.
Μαζί η εταιρία ετοίμασε και το Econic Euro VI που έχει στόχο αποστολές σε υπηρεσίες… παντού με χρηστική προβειά.