Να εξηγούμαστε: το χαρακτηρισιτκό των analytics σε tweets δεν είναι πλέον ξεκάθαρα διαθέσιμο και απλά δίνει μια επιλογή για review των analytics για τους followers.
Ταυτόχρονα υπεύθυνοι της εταιρίας λένε πως η εταιρία “experimented” με τη δημιουργία των analytics χωρίς να δώσει περισσότερα: “We’ve been experimenting giving the analytics feature to a small groups of users outside our advertising clients,” είπε στο Mashable. “We’ve been happy with the response thus far, and will determine next steps after the conclusion of these tests.”
Το Twitter για ένα διάστημα πάντως έδωσε ελεύθερη πρόσβαση στα analytics dashboard με τον αριθμό των retweets, favorites, και click-throughs για κάθε tweet, ένα χαρακτηριστικό διαθέσιμο αλλά όχι ανοιχτό μέχρι σήμερα.
Τι θα κάνετε; log in στο account στην Twitter advertising page και εκεί θα δείτε μια option αριστερά πάνω για τα analytics στην timeline activity, όπου θα φαίνονται οι επιδόσεις των πρόσφατων tweets σας.