“Ultra-easy”…
Με αυτό τον τρόπο η Mitsubishi ετοίμασε ένα data-driven software σύστημα για τα αυτοκίνητα με μια ιδέα που προέρχεται από τη Google: αλγόριθμοι για να αντικατασταθούν τα κουμπιά και οι διακόπτες.
Αν σκεφτεί κανείς πως η on-board διασκέδαση ΔΕΝ έχει συμβαδίσει με την εποχή του Facebook και των social media, αυτό που σκέφτεται η Mitsubishi είναι το εξής: μέχρι το 2018 και με βάση συνθήκες (car location, speed, fuel level, current traffic, school zones, and other road conditions) αλλά και την ιστορία σου, να ετοιμάσει το αυτοκίνητο και το in-built heads-up display για τις επιθυμίες τους.
Οι άνθρωποι όπως λέμε want to—and will όποιοι και να είναι οι ΚΟΚ οπότε μια εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων έχει λόγο να το ψάξει…