Φαίνεται πως μέχρι το τέλος του έτους θα έχει φτάσει το τέλος μιας εποχής…
Κασέτες, 8-tracks μέχρι και Flash. Και ο νικητής είναι το HTML5 που τερματίζει το Flash. Μια ιστορία από τότε που ο Steve Jobs έγραψε το 2010 το γράμμα που όριζε πως το HTML5 είναι το μέλλον και το Flash “no longer necessary.”
Και όλα οδηγούν στη λύση αυτή με το νου στο online video: το HTML5 έχει δύο πράγματα που δεν έχει το Flash: mobile λειτουργίες και open δομή: ναι, το μέλλον είναι ένα HTML5-based Web, με το Flash να μένει στο ντουλάπι με τα Windows XP, τα Palm και το λειτουργικό της Nokia.
Τι σημαίνουν για εμάς αυτά;
Το δε Interactive Advertising Bureau στις ΗΠΑ με την υποστήριξη των AOL, Conde Nast, Forbes, Google, The New York Times, Time Inc. και the Wall Street Journal ζητά να υιοθετηθεί το HTML5 αφού οι διαφημίσεις έτσι “actually appear and look great on all screens”.
“And the one open, industry-standard, universal format for building mobile-ready creative is HTML5,” λέει το γράμμα…
Τέλος για τα Flash plugins;
Και τέλος, είναι το θέμα της σημασιολογικής δομής: τα Web crawlers και οι μηχανές αναζήτησης δεν ‘βλέπουν’ μέσα στο Flash…