Μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα που έλαβε χώρα στο Computer History Museum των ΗΠΑ…
Οι κοι Mark Cerny και Shuhei Yoshida μίλησαν για την ανάπτυξη του PS4 αλλά και την ιστορία των PlayStation. Ο Yoshida ήταν και μέλος της ομάδας του PlayStation από το 1993, πριν από το αρχικό PlayStation και μέσα σε δύο δεκαετίες ανέβηκε τη σκάλα μέχρι τη θέση του President of Sony Computer Entertainment’s Worldwide Studios.
Ο Mark Cerny began έχει δουλέψει πάνω στα Crash Bandicoot, Spyro the Dragon, Jak & Daxter και το Knack για το PS4. Όταν δε η Sony αποφάσισε να πάει αλλού το PS4, ο Cerny ήταν ο βασικός αρχιτέκτονας της κονσόλας της Sony.
Μισή ώρα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον με τον Yoshida να μιλά και για τις δυσκολίες στη συνεργασία με τοβ Ken Kutaragi, “the Father of the PlayStation,” αλλά και πολλά άλλα…