Gadgetfreak :: Not Just Tech
futuristas / iDea

DARPA – το τέλος της θωράκισης…

…είναι μια καινοτομία μακριά. Έχετε κάποια ιδέα για το πως μπορεί να σταματήσει ένα άρμα μάχης όπως ένα βρετανικό Challenger 2 να ζυγίζει κοντά στους 70 τόνους;

GXVT-10_Full

Η απίστευτη αυτή… τρελουπηρεσία έχει σαν στόχο με το πρόγραμμα DARPA Ground X-Vehicle Technology (GXV-T) να αναπτύξει πιο ελαφριές εναλλακτικές ενός τανκ. Και το protect μοιάζει να έχει την έμπνευση του από τα videogames.

Τι ψάχνουν με το GXV-T; Νέα tank που θα λειτουργούν στο 95% των εδαφών και αντί θα θωράκιση θα έχουν σειρά άλλων τεχνολογιών. Μιλάμε για μια επαναστατική αλλαγή που θα είναι η πρώτη από τις αρχές του 20ου αιώνα και έχει οδηγήσει σε θωρακίσεις από τις απλές έως και τις Chobham, τη λεγόμενη reactive armor, ακόμη και τα τα ηλεκτρομαγνητικά αντίμετρα που οδηγούν στην έκρηξη των πυραύλων πριν από την επαφή του με το άρμα.

Μεγαλύτερα, βαρύτερα οχήματα και μια αέναη ‘μάχη’: η DARPA δεν θέλει ένα πιο προηγμένο τανκ: “GXV-T’s goal is not just to improve or replace one particular vehicle – it’s about breaking the ‘more armor’ paradigm and revolutionizing protection for all armored fighting vehicles,” λέει ο κος Kevin Massey, DARPA program manager.

“Inspired by how X-plane programs have improved aircraft capabilities over the past 60 years, we plan to pursue groundbreaking fundamental research and development to help make future armored fighting vehicles significantly more mobile, effective, safe and affordable.”

Με το GXV-T στόχο είναι tank μικρότερα κατά 50%, κάτι σαν off-road αυτοκίνητα rally που θα αποφεύγουν τα εχθρικά όπλα χάρη σε νέα υποσυστήματ που θα δοκιμαστούν σε demonstrator.

Αν έχετε ιδέες, η Proposers’ Day είναι στις 5 Σεπτέμβρη στα γραφεία της DARPA στο Arlington της Virginia στις ΗΠΑ.

Related posts

Το Μέλλον της πτήσης: και ένα εντυπωσιακό βίντεο…

gadgetfreak
13 years ago

Πόσο θα κόστιζε να χτίσεις ένα πραγματικό πάρκο Jurassic;

gadgetfreak
9 years ago

Eyeborg – ασύρματη κάμερα αντί για μάτι…

gadgetfreak
13 years ago
Exit mobile version