“We want to start something new; we just don’t know how…”
Ο Ιάπωνας γίγαντας είναι στο κυνήγι μιας ιδέας ιστορικής. Σε μια εποχή όπου όλα φαίνεται να έχουν ‘βγει’. Η αναφορά είναι της ιαπωνικής εφημερίδα Nikkei που αναφέρει πως η εταιρία ψάχνει το “next big thing”. Ο άνθρωπος της εταιρίας ο κος Shinji Odajima προσκαλεί δε όλους τους εργαζόμενους στη Sony και ήδη έχει δεχτεί μέχρι και 800 ιδέες.
“There are still plenty of employees in Sony looking for a challenge. Renewal is supremely important for Sony,” είπε ο Odajima σε συνέντευξη που μετέφρασε το Engadget.
Η ειδική μονάδα έχει 200 άτομα ήδη και έχει σαν στόχο να φέρει στον leader της καινοτομίας το κάτι νέο πέρα από τα κοινά consumer electronics: ηγείται της προσπάθειας να γίνει η Sony αυτό που σήμερα ΔΕΝ είναι η Apple που πριν από 15 χρόνια ήθελε να γίνει Sony (!) – η εταιρία των killer ιδεών.
Το νέο τμήμα έχει σαν στόχο το streamlined των ιδεών που έχουν οι υπάλληλοι της εταιρίας και ο κος Odajima ήδη φιλτράρει τις πρώτες για να δει ποιες θα πάνε για το τμήμα research and development.
Μετά την μεγάλη επιτυχία του PlayStation 4, η ανανέωση είναι το θέμα: “Renewal is supremely important for Sony. If we don’t challenge, engage with our youngest…” είπε ο Odajime.
Οι νέες ιδέες είναι δεκτές κάθε τρίμηνο.
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept