Μέχρι πριν λίγο καιρό η κατασκευή εξαρτημάτων ήταν μια βιομηχανική, αργή και ακριβή διαδικασία. Τώρα η γαλλική Turbomeca που κατασκευάζει τμήματα μηχανών – low- and medium-power gas turbine turboshaft, για ελικόπτερα προχωρά σε μια επανάσταση.

0011

Η μεγάλη εταιρία έχει ετοιμάσει ένα νέο business πρόγραμμα που ονομάζεται Future Line και το 3D printing θα είναι η επανάσταση. Η εταιρία δημιούργησε μια νέα κατασκευαστική διαδικασία για να παράγονται εξάρτημα για κινητήρες Arrano. Ταυτόχρονα στις υποδομές της στην περιοχή Bordes θα παράγει και άλλα εξαρτήματα με αυτό το τρόπο. Η τεχνολογία ονομάζεται Selective laser sintering και μπορεί να ‘λιώνει’ τμήματα μέχρι και σε πάχος μόλις 100 μικρομέτρων. Η διαδικασία γίνεται με ειδικό υλικό – nickel-based super-alloy powder, ως βάση.

tiger

Η Turbomeca ισχυρίζεται πως τα νέα ακροφύσια – fuel injector nozzles θα είναι πολύ πιο προηγμένα σε σχέση με εκείνα που παράγονται με την κλασική τεχνική.

Arrano-engine