Την τεχνολογία έχει στόχο όπως φαίνεται η γερμανική εταιρία να την περάσει σε κάθε της αυτοκίνητο…
Είναι το “the first diesel plug-in hybrid with quattro drive in the premium segment.” Στην καρδιά του μοντέλου ένας 3.0 TDI με 258 HP (190 kW) ίππους που έχει δεθεί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 94 kW. Μαζί και ένα 8-speed tiptronic αυτόματο κιβώτιο. Σύνολο μιλάμε για 373 HP (275 kW) και 700 Nm (516.3 lb-ft).
Και το…κλου: μιλάμε για 1.7 l/100km κατανάλωση με CO2 στα 50 γραμμάρια ενώ με μπαταρία μόνο πας στα 56 χιλιόμετρα. Οι ρύποι είναι λιγότεροι του XC90 T8 Volvo, με βενζινοhybrid setup (64 γραμμάρια), και της Porsche Cayenne S E-Hybrid (79 γραμμάρια). Στο 2015 αναμένουμε με το BMW X5 xDrive40e όπως και το Mercedes GLE 500e.
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept