Fletcher: “I’m simply not comfortable with those letters, something is missing.”
Low: “Well yes, the cross stroke is gone from the letter A.”
Fletcher: “Yes, and that bothers me.”
Low: “Why?”
Fletcher: (long pause) “I just don’t feel we are getting our money’s worth!”
Μια ιστορία που μας πάει πίσω στο 1974. Τότε η NASA αποφάσισε να δώσει στο δημιουργικό γραφείο Danne & Blackburn το σχεδιασμό ενός νέου logo για να αντικατασταθεί το λογότυπο που είχε η εταιρία στα ’50s — γνωστό τότε και ως “the Meatball.”
Το αποτέλεσμα συγκλονιστικό: η κριτικός Alice Rawthorn λέει για αυτό το logo, μια καταπληκτική δουλειά: “Everything about the worm is seductively new, optimistic and futuristic, declaring that NASA is leading us toward a brighter, bolder future. The message is so clear that it doesn’t need to be explained by words or pictures.”
Μαζί δε με το λογότυπο παραδόθηκε στην εταιρία και ένα handbook που περιέγραφε η εταιρία τη χρήση του logo, με το παρατσούκλι “the Worm,” για χρήση σε κάθε στοιχείο ιδιοκτησίας της NASA. Ρούχα, γραφική ύλη, οχήματα, διαστημόπλοια φυσικά.
Δείτε στις φωτό το original manual και την backstory για το logo όπως την έγραψε το Display.