Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το ότι η αγορά των PC έχει πρόβλημα.
Για τη δε Intel που βασίζεται στους επεξεργαστές είναι ακόμη μεγαλύτερο θέμα. Η εταιρία λοιπόν αποφάσισε πως πρέπει να ξεκινήσει μια επιθετική καμπάνια. Και αυτή έχει τίτλο “Experience Amazing”.
Οι περισσότερες δε ψηφιακές εμπειρίες στη διαφήμιση βασιζονται στο νεότερο Intel core μοντέλο, το Curie module, ένα τσιπ με ενσωματωμένο σύστημα υπολογισμού για wearable και Internet of Things συσκευές κάτι που σημαίνει καθημερινά αντικείμενα που είναι smart και connected. Το Curie ετοιμάζεται για παραγωγή με κόστος κάτω από $10 όπως ανακοινώθηκε στη 2016 International CES στο Las Vegas.
Αυτή η αλλαγή είναι φυσικά μια τεράστια αλλαγή σε σχέση με το Intel Inside, το βασικό ‘σύνθημα’ της εταιρίας μέχρι σήμερα.
Στην καμπάνια αυτή τα PCs δεν είναι ο μόνος πρωταγωνιστής αφού υπάρχουν και αναφορές για τις κάμερες RealSense όπως και άφθονο flair με σκηνές χωρού. Για μια εταιρία κατασκευής chip, είναι μια είδηση η προσπάθεια να γίνει κάπως sexy…