N

Η Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) επιβεβαίωσε ότι το PlayStation®VR (PSVR), το σύστημα εικονικής πραγματικότητας το οποίο οδηγεί το PlayStation®4 (PS4™) στο επόμενο επίπεδο διαδραστικής εμπειρίας gaming, θα κυκλοφορήσει από τον Οκτώβριο του 2016 και στην ελληνική αγορά.

Το PSVR θα προσφέρει μια νέα απαράμιλλη εμπειρία εικονικής πραγματικότητας αποκλειστικά στους κατόχους του PlayStation®4 καθώς οι παίκτες θα αισθάνονται, όπως πότε ξανά στο παρελθόν, ότι συμμετέχουν στο παιχνίδι.

playstation-vr-pu-processing-unit-psvr-ps4

Έχοντας αναπτυχθεί με γνώμονα τηναξιοποίηση των δυνατοτήτων του PlayStation®4 και την συμβατότητα του με την PlayStation®Camera και το χειριστήριο PS Move, τοPlayStation®VR,διευρύνει το οικοσύστημα του PlayStationπροσφέροντας ένα πλήθος μοναδικών εμπειριών.

3022754-psvr_s_06_1458057150

Οι λάτρεις του PlayStation σε ολόκληρη την Ελλάδα θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν την εμπειρία του PlayStation®VR από την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του, παράλληλα με το λανσάρισμα του σε Ιαπωνία, Βόρεια Αμερική, Ευρώπη και Ασία.

Το PlayStation για πολλοστή φορά προσφέρει στους πολυάριθμους φίλους του στην Ελλάδα τις ίδιες απαράμιλλες εμπειρίες που απολαμβάνουν οι χρήστες σε όλο τον κόσμο. Το γεγονός αυτό δείχνει έμπρακτα τη σημασία της ελληνικής αγοράς για το PlayStation και υπογραμμίζει το μέγεθος της επιτυχίας του PS4 στη χώρα μας, από την ημερομηνία λανσαρίσματος του πρώτου PlayStation μέχρι και σήμερα.

«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που η Ελλάδα περιλαμβάνεται στις χώρες στις οποίες τοPlayStationVR θα λανσαριστεί από την πρώτη ημέρα, επιτρέποντας στους Έλληνες gamersνα μοιραστούν τις ίδιες εμπειρίες με τα μέλη της μεγαλύτερηςgamingκοινότητας για κονσόλες» δήλωσε ο Χριστόφορος Σαραγάς, Senior Marketing & Sales Manager του PlayStation στην Ελλάδα. «Η στήριξη που μας δείχνει η Sony Compute rEntertainment είναι απόρροια της εντυπωσιακή ςεπιτυχίας του PlayStationστην εγχώρια αγορά.

Οι gamers της χώρας αγκαλιάζουν με θέρμη όλες τις νέες εμπειρίες που τους χαρίζει το PlayStation και προσπαθούμε να τους δώσουμε την ευκαιρία να τις απολαμβάνουν από την πρώτη ημέρα» καταλήγει ο κύριος Σαραγάς.

Όταν κυκλοφορήσει το PSVR τον Οκτώβριο του 2016 οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν μεταξύ πολυάριθμων κορυφαίων τίτλων. Η συλλογή των διαθέσιμων games θα επεκτείνεται διαρκώς στο άμεσο μέλλον, με δεδομένο ότι η κοινότητα των developers και εκδοτών παιχνιδιών έχει εκφράσει την πλήρη υποστήριξή της (ήδη, 230 κορυφαίες εταιρείες παραγωγής και ανεξάρτητα στούντιο έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα ανάπτυξης τίτλων για το PlayStation®VR).

Μέχρι τα τέλη του έτους θα είναι διαθέσιμα περισσότερα από 50 παιχνίδια, όπως τα: EagleFlight (UbisoftEntertainment), EVE: Valkyrie (CCPGames), Headmaster (FrameInteractive), RezInfinite (EnhanceGames), WaywardSky (UberEntertainment), RIGS: MechanizedCombatLeague, TumbleVR, UntilDawn: RushofBlood και PlayStation®VRWORLDS (SCEWWS).Επιπλέον, το THEPLAYROOMVR*1 των SCEWWS θα είναι διαθέσιμο από το PlayStation®Store σε όλους τους κατόχους του PSVR, ταυτόχρονα με το λανσάρισμα του συστήματος.

Τα σύστημα διαθέτει επίσης τη λειτουργία Cinematic, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να απολαύσουν ευρεία γκάμα περιεχομένου (παιχνίδια, βίντεο και μια ποικιλία λειτουργιών του PS4 όπως το SharePlay και το Live του PlayStation) σε μια μεγάλη εικονική οθόνη (διαγωνίου έως 225 ίντσες), ενώ φορούν το headset.

Οι χρήστες θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν βίντεο και φωτογραφίες 360 μοιρών, τις οποίες καταγράφουν με συσκευές όπως οι πολυκατευθυντικές κάμερες στο PSVR μέσω του PS4 MediaPlayer.

Επιπρόσθετα, χάρη στο PlayStation®VRη εικονική πραγματικότητα παύει ναθεωρείται ατομική εμπειρία. Οι κοινωνικές λειτουργίες του PSVR δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να μοιραστούν την εμπειρία τους με φίλους, αξιοποιώντας τη λειτουργία προβολής περιεχομένου σε εξωτερική οθόνη.

Η SCE θα συνεχίσεινα προωθεί σθεναρά το PlayStation®VR εν όψει του λανσαρίσματός του τον Οκτώβριο του 2016 επιδεικνύοντας τίτλους του συστήματος σε εκδηλώσεις παγκοσμίως και στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα θα εργάζεται στην κατεύθυνση της διεύρυνσης της συλλογής των διαθέσιμων τίτλων.