Της αγοράς. Ναι, η αγορά των smartphone έχει πέσει και εστιάζει πλέον στις λεγόμενες ’emerging’ όπου οι πελάτες αναβαθμίζονται από τα κλασικά, παλιά feature phones. Και το Android είναι σε ανάπτυξη. Η Gartner δε μας ενημερώνει πως έφτασε στο 86.2% στο Q2.
Οι αναλυτές πάντως λένε πως το Android κερδίζει σε όλες τις κατηγορίες. Και mid- to lower-end smartphones αλλά και premium smartphones με Android ανέβηκαν εντυπωσιακά με 6.5% στο 2ο τρίμηνο του 2016.
Η Gartner δε αναφέρει πως premium μοντέλα από βασικούς Android OEMs, σαν το Samsung’s Galaxy S7 ανεβάζουν τα νούμερα, το ίδιο όμως και οι OEMs από την Κίνα όπως Huawei και Oppo.
Το δε Apple iOS έχασε δύο μονάδες και από το 14.6% είναι στο 12.9%. Μεγαλύτερη η μείωση και για τα Microsoft Windows smartphone.